Mobilna reklama - o marketingu w terenie

Dodane: 06-08-2017 04:16
Mobilna reklama - o marketingu w terenie wynajem przyczep reklamowych śląskie

Reklama zewnętrzna (ang

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Wielkość przyczep reklamowych

Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że mogą być one bardzo dobrze widoczne. Jednak należy podkreślić, że również niewielkie przyczepy reklamowe mogą doskonale spełniać funkcje sprzedażowe, jeżeli tylko zostaną one odpowiednio zaprojektowane i przygotowane. Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.

Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać. Wiadomo tymczasem, że zachowania takiej mobilności jest obecnie stosunkowo proste co oznacza, że reklamy mobilne wydają się być bardzo atrakcyjne.


Reklama Działanie, encyklopedyczna definicja

Reklama może być:

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama