Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

Fanpejdż na Facebooku

Pozycjonowanie stron Kraków E-marketing na wszelkiego rodzaju stronach społecznościowych jest dość powszechnym zjawiskiem.
Najłatwiejszym sposobem na wykorzystanie e-marketingu na social mediach jest prowadzenie fanpejdża na Facebooku.
Często także firmy zajmujące się pozycjonowaniem w swojej ofercie zawierają usługę prowadzenia fanpejdża na Facebooku.

Zdarza się nawet, że zamiast własnej strony internetowej niektórzy przedsiębiorcy, zwłaszcza w branży gastronomicznej, posiadają jedynie fanpejdż na Facebooku.

Jest to często używane narzędzie w marketingu internetowym, które jest łatwo dostępne oraz relatywnie proste w obsłudze. Oczywiście samo posiadanie fajnpejdża nie zagwarantuje większej ilości klientów, musi być on także prowadzony w odpowiedni sposób.

Niestety są one bardzo podatne na

Pozycjonowanie stron Kraków
Wyszukiwarka internetowa (ang.
search engine) ? program lub strona internetowa realizująca odnajdywanie w Internecie informacji według podanych przez użytkownika słów kluczowych lub wyrażeń sformułowanych w języku naturalnym. Określenie wyszukiwarka stosujemy do: Gromadzą w sposób automatyczny informacje o dokumentach tekstowych oraz plikach zgromadzonych w sieci (obszarze wyznaczonym dla wyszukiwarki do indeksowania). Wyszukiwarki oparte na tej zasadzie mogą objąć znacznie większą część sieci niż katalogi.

Niestety są one bardzo podatne na nadużycia, przez co użytkownik zamiast użytecznych informacji dostaje linki na strony niemające nic wspólnego z jego zapytaniem.

Szczególnie wyspecjalizowały się w tym strony pornograficzne. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa

SEO ? co oznacza ten skrót?

SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy.

Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania.

Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym.

Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu. .